Экономикалық зерттеулер
-
Компания қала құрылысы саласында маркетингтік зерттеулер жүргізеді;
Қала құрылысы қызметі аумақты, соның ішінде қалаларды және өзге қоныстарды дамыту жөніндегі аумақтық жоспарлау, қала құрылыстық аймаққа бөлу, аумақтық жоспарлау, сәулет-құрылыстық жобалау, құрылыс салу, күрделі жөндеу, күрделі құрылыс объектілерін реконструкциялау түрінде жүзеге асырылатын қызмет ретінде талқыланады.
Маркетингтік зерттеулердің жалпы жүйесінде қала құрылыстық маркетинг мына міндеттерді алдына қояды: өңірдің бәсекелестік басымдықтарын арттыру; бюджет кірістерін көбейту; қала құрылысы шешімдерін жасау мен дамытуға байланысты қызметтерден табыс табу; әлеуметтік тиімділікті арттыру және максимизациялау; инженерлік және көліктік инфрақұрылымдар деңгейін арттыру Қазақстан өңірлеріне инвестициялар тартуға ықпал етеді.